Keyword research este una dintre
cele mai importante si valoroase activitati din domeniul de search marketing,
care ofera rezultate grozave si poate imbunatati semnificativ imaginea unei
firme. Cuvintele cheie stabilite sunt esentiale si vor reprezenta orice
companie in mediul online, iar cu aceasta ocazie nu se identifica doar cuvintele
importante, ci si cerintele clientilor si cautarile lor cele mai comune, fapt
prin care se poate ca firma sa evolueze.
Profesionalism
Insa totul nu se rezuma doar la
atragerea unor noi vizitatori pe site, ci la atragerea celor potriviti, iar
necesitatea acestei functii poate fi dovedita de faptul ca prin keyword research se poate prezice cererea in avans, raspunde la schimbarile pietei,
pregatirea produselor sau serviciilor, dar si continutului pe care clientii il
cauta. Astfel, aceasta este o modalitate grozava prin care se poate crea o
legatura mai stransa cu utilizatorii, iar noi, cei de la WiseVision venim cu
cele mai potrivite solutii in acest sens.
Bineinteles ca exista si cateva
reguli de care orice client ar trebui sa tina cont, iar totul incepe de la
simpla eliminare a continutului de o calitate inferioara sau cel care se afla
pe pagini diferite. Insa o alta idee importanta este ca agregatoarele de
continut sa fie evitate si ele pentru ca noii algoritmi de la Google nu se mai
concentreaza pe aceastea, motiv pentru care orice site va putea avea de
suferit. Calitatea continutului este importanta, deoarece motorul de cautare
are in vedere comportamentul vizitatorilor, astfel ca daca materialele
disponibile pe site nu sunt citite, creste semnificativ bounce rate-ul, iar
CTR-ul va fi foarte mic.
Rezultate
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu