luni, 8 septembrie 2014

Inmatricularea masinii - o adevarata aventura

         M-am saturat de birocratia asta romaneasca. De fiecare data cand ai nevoie sa-ti pui un lucru pe numele tau trebuie sa faci o tona de acte, sa duci o mie de dovezi. De exemplu, prin martie m-am dus in Munchen sa-mi iau o masina dintr-un targ auto. Am cumparat-o imediat, mi-au dat numerele toll, actele si m-am pus pe drum. Inca de la intrarea in tara am avut probleme fiindca am dat de 2 gabori incompetenti care nu putea sa inteleaga ca actele masinii erau in germana. Mi-am batut capul cu ei vreo 2 ore pana i-am facut sa inteleaga.
         Ca sa inmatriculez masina, am alergat 1 luna de zile fiindca a trebuit sa ma duc la o firma de traduceri auto sa traduc actele, sa fug dupa numere de inmatriculare, sa platesc taxa de mediu (care practic este un jaf) sa platesc impozite, asigurari. M-am saturat pur si simplu. Mi se pare o idiotentie sa alergi aproape 1 luna de zile sa inmatriculezi o masina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu